Bericht lezen
Lees bericht, of terug naar de lijst.
| Onderwerp: | verhuisdozen naar Australië |
| Bericht: | Wij willen ongeveer 30 verhuisdozen (2,88 m3) naar Sydney laten verschepen. De kosten hiervan zijn duidelijk tot aan de haven, maar ik wil ook graag weten of Worlwide Baggage Services ook door to door kunnen leveren. Dus mijn vraag is eigenlijk: kan dit en welke kosten komen er ongeveer bij vanaf de haven tot huisadres (incl. inklaring en terminal). |
| Geplaatst: | 08/06/2006 10:14 door Sandra Schaap |
| Beste Sandra, Huisaflevering in Australie is uiteraard mogelijk. Het is beter om dit aldaar zelf bij aankomst te regelen. Tussenkomst van WBS maakt het nodeloos duurder en ingewikkelder; betaling en alle communicatie verloopt dan via Nederland. Contactgegevens van agenten en ook een indikatie van lokale kosten (in usd) vind je onder Zeevracht > Wat is het? Met vriendelijke groet, Ybo van den Beukel/WBS |
|
| 08/06/2006 11:47 door Ybo - Wordlwide Baggage Services | |
| Hoi Sandra, dit is mijn enige link die ik kan vinden op het internet. Ik dacht al te zien op hyves dat je was verhuisd. Alles goed met je? Wat doe je in Australie? Ben je getrouwd? geen wonder dat je zo moeilijk te vinden bent! Ik hoop snel wat van je te horen. Ik hoop dat de service desk zo vriendlijk is om deze email naar je door te sturen. Als dit je email nog is natuurlijk. Liefs, Karin. | |
| 18/05/2010 16:01 door karin verstraaten | |
| Reageer op dit bericht, of terug naar de lijst. |