Bericht lezen

Lees bericht, of terug naar de lijst.

Onderwerp: vervoer schilderijen naar Nieuw Zeeland
Bericht: Uit de erfenis van mijn moeder zijn er drie schilderijen die vervoerd moeten worden naar mijn zus in Nieuw Zeeland. Hoe pak ik dit aan (verpakking, verzekering e.d.)? Alvast hartelijk dank!
Geplaatst:

Beste Els, Heb je een idee van de hoeveelheid, gewicht en afmetingen? Het beste is om op onze site bij de verschillende vrachtmodules (lucht/zee/pakketten) even te kijken naar 'Wat is het?'. Hier staat een uitgebreide uitleg met links naar de verpakkingspagina en verzekeringen. Kun je ook zelf de kosten berekenen. Metv vriendelijke groet, Ybo van den Beukel

Dank je wel voor je reactie! Punt is ook: het zijn nogal onhandige formaten (twee grote en 1 kleine), er zal dan waarschijnelijk wel een soort kist voor getimmerd moeten worden dus ik ga daar naar op zoek op de door jouw genoemde site. Maar worden schilderijen bij jullie ook per m3 berekend? Stellen jullie nog eisen aan de betimmering? Opnieuw alvast bedankt voor je antwoord! Els Creusen

Beste Els, Eisen voor de kist: 1. zie de ISPM bepalingen voor verpakkingshout op onze site bij de links. Indien je opdracht geeft tot verpakken, meld dan ook de eindbestemming, de verpakker weet dan genoeg. 2. kist moet hanteerbaar zijn. Dus indien te zwaar om met de hand te verplaatsen, dan graag met blokken voor een pompwagen of vorkheftruck. De verpakker kan hier ook advies geven. M vr gr Ybo/WBS

Graag wil ik jullie langs deze weg bedanken voor de geweldige manier waarop het vervoer van de schilderijen is gebeurd. Perfecte service! Schilderijen zijn heelhuids aangekomen in Nieuw Zeeland. Invoerrechten hoefde niet betald te worden omdat het hier om een erfenis ging. Volgende keer als ik weer iets naar Nieuw Zeeland moet sturen ga ik jullie weer inschakelen! Nogmaals hartelijk dank voor jullie perfecte service!

Reageer op dit bericht, of terug naar de lijst.

Jouw reisburo voor vracht

WBS maakt deel uit van de Cavalier group
WBS maakt deel uit van de Cavalier group

IATA Cargo Agent

ACN

NIEUW LOODSADRES
Nieuw loodsadres per 19 april 2010:
NOVA Cargo Centre
Kruisweg 365 a
1437 CG Rozenburg (NH) - Schiphol Zuid
meer info - plattegrond

Worldwide Baggage Services BV
Your Travel Agency for Cargo
International transport from The Netherlands E-mail : ops@baggage.nl

English version English version

Nieuws
10 okt Beurs van Berlage!!
Holguin/Varadero CUBA pakketten
Wijziging loodsadres 19 april!!
Onderzoek Klantenondersteuning
Vertraging wegvervoer/UK
Meer nieuws...

Internationaal transport, inzichtelijk gemaakt voor particulieren.

De tarieven op onze website zijn inclusief toeslagen.
Op onze locaties worden gewicht en afmetingen vastgesteld en wordt de factuur opgemaakt. Goederen worden verzonden na ontvangst van betaling.

Betalen via PIN en Creditcard

Een goede verpakking is beslissend voor een goede overkomst! In het linker menu vind je alle aan vracht gerelateerde onderwerpen.
Bezoek ook de Vrachtwinkel met allerhande links en informatie.