Bericht lezen
Lees bericht, of terug naar de lijst.
| Onderwerp: | vervoer schilderijen naar Nieuw Zeeland |
| Bericht: | Uit de erfenis van mijn moeder zijn er drie schilderijen die vervoerd moeten worden naar mijn zus in Nieuw Zeeland. Hoe pak ik dit aan (verpakking, verzekering e.d.)? Alvast hartelijk dank! |
| Geplaatst: | 24/06/2008 15:09 door Els Creusen |
| Beste Els, Heb je een idee van de hoeveelheid, gewicht en afmetingen? Het beste is om op onze site bij de verschillende vrachtmodules (lucht/zee/pakketten) even te kijken naar 'Wat is het?'. Hier staat een uitgebreide uitleg met links naar de verpakkingspagina en verzekeringen. Kun je ook zelf de kosten berekenen. Metv vriendelijke groet, Ybo van den Beukel | |
| 24/06/2008 17:01 door Ybo | |
| Dank je wel voor je reactie! Punt is ook: het zijn nogal onhandige formaten (twee grote en 1 kleine), er zal dan waarschijnelijk wel een soort kist voor getimmerd moeten worden dus ik ga daar naar op zoek op de door jouw genoemde site. Maar worden schilderijen bij jullie ook per m3 berekend? Stellen jullie nog eisen aan de betimmering? Opnieuw alvast bedankt voor je antwoord! Els Creusen | |
| 25/06/2008 17:50 door Els Creusen | |
| Beste Els, Eisen voor de kist: 1. zie de ISPM bepalingen voor verpakkingshout op onze site bij de links. Indien je opdracht geeft tot verpakken, meld dan ook de eindbestemming, de verpakker weet dan genoeg. 2. kist moet hanteerbaar zijn. Dus indien te zwaar om met de hand te verplaatsen, dan graag met blokken voor een pompwagen of vorkheftruck. De verpakker kan hier ook advies geven. M vr gr Ybo/WBS | |
| 26/06/2008 12:53 door Ybo | |
| Graag wil ik jullie langs deze weg bedanken voor de geweldige manier waarop het vervoer van de schilderijen is gebeurd. Perfecte service! Schilderijen zijn heelhuids aangekomen in Nieuw Zeeland. Invoerrechten hoefde niet betald te worden omdat het hier om een erfenis ging. Volgende keer als ik weer iets naar Nieuw Zeeland moet sturen ga ik jullie weer inschakelen! Nogmaals hartelijk dank voor jullie perfecte service! | |
| 16/09/2008 16:09 door els creusen | |
| Reageer op dit bericht, of terug naar de lijst. |