Bericht lezen
Lees bericht, of terug naar de lijst.
| Onderwerp: | verhuizing naar 6 of oktober te cairo |
| Bericht: | Hallo Ik kreeg een tip van iemand om mijn verhuizing door jullie te laten verzorgen. Is het mogelijk dat jullie en inpakken en alles regelen, douanaformaliteiten en alles bezorgen tot aan de deur van cairo. Ook ben ik dan benieuwd naar 1 totale prijs van de spullen, Ik kan een overzicht sturen van mijn spullen (1 persoon) die ik mee wil nemen. Het gaat m.i. niet om veel spullen. Graag ontvang ik informatie van jullie, hoe ik dit kan gaan organiseren.. Met groet, Sonja Seldenrijk |
| Geplaatst: | 07/06/2010 17:27 door sonja |
| Beste Sonja, Indien je wilt dat wordt ingepakt en alles door to door wordt geregeld, is het raadzaam een internationaal verhuisbedrijf in de arm te nemen. Wij zijn een expeditiebedrijf, wij regelen uitsluitend het transport. Dit houdt in dat je zelf moet inpakken. Ingeval van een container, kun je een eventueel een laadploeg inhuren die de (verpakte) spullen in de container zet. Verder geven wij contacten op voor de inklaring en aflevering. Tarieven voor losse lading vind je op online onze website. Mogelijkheden voor een container graag via de website even apart aanvragen. Met vriendelijke groet, Ybo van den Beukel Worldwide baggage Services BV | |
| 07/06/2010 21:40 door WBS/ops - Ybo van den beukel | |
| Reageer op dit bericht, of terug naar de lijst. |